5 februari 2013

Straight to heaven


Van Westerpark tot New York
Onze lieve Claudia wilde nog zoveel
Helaas moest ze het leven dan toch loslaten

Bussum 07-03-1971
Amsterdam 04-02-2013

Correspondentie-adres
Van Bossepad 10
1051 MA Amsterdam

Claudia is in uitvaartcentrum Westgaarde
Ookmeerweg 273 Amsterdam
Alwaar geen bezoek

We begraven Claudia op vrijdag 8 februari 2013
Om 12.00 uur
 op begraafplaats Sint Barbara
Spaarndammerdijk 312  Amsterdam

Aansluitend is er om 14.00 uur -zoals Claudia zo graag wilde- high tea in
Studio De Zaal Egelantiersstraat 139  Amsterdam

We vinden het fijn als je voor Claudia een gekleurde roos meeneemt

13 opmerkingen:

  1. Gecondoleerd. Een prachtig mens is heen gegaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Claudia un abbraccio da Airole, sarai sempre vicina ai tuoi bambini, a tuo marito e anche a tutti quelli che ti hanno conosciuta. Ora riposati e aiutaci.
    Fabrizio

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Valt er regen op je licht,
    hij kan het niet doven.
    Blaast er wind op je glans, dan wordt hij alleen maar zuiverder.
    En zou je omhoog vliegen naar hemelse verten,
    dan zou je vlak bij de maan en één met de sterren zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag lieve Clau. Ik zal je niet vergeten... xmonique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lieve Clau wat onverdraagzaam vroeg. Ik zal jou en al onze avonturen (vooral New York) altijd dichtbij houden. hele dikke kus, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Claudia, mijn hart stond even stil....niet jij toch? na het vinden van deze site..ja dus....Elkaar na het Vitus nooit meer gezien maar in die tijd vaak samen in de klas en naast elkaar..Rust zacht..
    sterkte voor je gezin, Doreen en je ouders...
    Rose

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve clau,
    Het was een mooie begrafenis en ik zal je nooit vergeten.
    Heel veel sterkte en geluk mees kikki en Ruud.
    Ook sterkte voor doreen en natuurlijk je ouders en alle familie en vrienden
    Kusjes Evi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het was een mooie dag gisteren, maar het verdriet blijft...wat houden we toch veel van je XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Rust zacht, lieve Claudia.
    Gecondoleerd en sterkte voor je man, kinderen, Doreen en haar gezin, je ouders Anneke en Bert en verdere familie en vrienden.
    Ria Platvoet, Almere

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Great post! Thanks for the inspiration! This year has been a tough one for me but this is something that I needed to read to get me up again...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Claudia, rust zacht... Heel veel sterkte Ruud en kinderen. Ik herinner me je nog maar al te goed al waren het maar een aantal maanden, altijd opgewekt en vrolijk. Ik heb ons mailcontact nog van nov 2009, toen was er nog niets aan de hand. Nu een aantal jaar later zoek ik naar je op internet en kom ik op je blog terecht. Ongelooflijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Claudia ik mis je zo erg.. Ik hoop dat je nu geen pijn meer hebt. Ik hou van je.
    Evi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey mama, ik mis je ❤️

    BeantwoordenVerwijderen